8veckor.... Sen BOOM! =D

okokokkk. Tid igen at uppdatera bloggen! :))
Hoppas allt är bra med alla blogläsare. Här är de bra! :)
 
Känns lite tradigt att bara vara vikarie nu på jobbet som inte ger lika mycket jobb-dagar. men ännu så länge så var de ju faktiskt ej länge sen jag jobbade, jobbade sist i måndags. ;) Så skall försöka njuta vid all ledighet jag kan få, och se de med positiva ögon....
 
Vilket jag gör, men som den duracell-kaninen jag är ^^ så bli de tradigt imellanåt då ja ingeting har att göra. Dock spenderar jag den tiden med att inspirieras av bodybuilders på youtube, och de tackar jag inte NAJ till! ;))
 
Kollade på Kai Greene i dag, någre timmar innan gymmet.
Först på nån som hete kai Greene Part 1/3.
Jag älskar verkligen hans sätt att va och hans sätt att träna och hans sätt att tänka....  
 
Helt tagen av hans video efteråt. Det hjälper mig att kunna hitta mer Fokus till min träning att hela tiden bli bättre. Att hela tiden hitta de tänk som gör MIG bäst.
 
Några gillar inte hans fysik tackevare hans midja har blivit bredare och såvidare, Någon tycker att han är en Dramakille m.m .....  
 
Jag känner inte honom personligen ;) men jag ser vad jag ser,
och det jag ser är jävligt bra! Jag gillar verkligen hans fysik,
den är grym på ett grymt sätt finns ingen som han. Alla är vi unika.
 
Nu rinner klockan iväg som bara den så jag får la avrunda de här. :9
körde Bröst och axlar idag, japp ni hörde rätt axlar.... Med lite skysteringar ( som jag får göra framöver) så inte axlen ska hoppa ur led igen.
 
Blev de ett sjukt-dundrans-bra axelpass sen länge. Hela 8veckor sen jag kunde göra ett helt axelpass utan att av
bryta eller ha ont. :)))) Finner inte ord utan bara UNDERBART!!
 
Blev ett 20reppare samt pyramind set = växt 2 storlekar ;D (dock som minskas direkt efter gymmet) ! ;/ haha.
 
Matbilder:    frullen är havregyn med protte o russin. Sen är det olika slags protienkällor och knäckebröd el pasta el thincrips. Använder rikligt med raps:
O-mega 3,med såklart... m.m ;))
 
 
Okaj ha de gott, See Yaa!

Bye!!!! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Det här tycker jag är inspiration.
Magiskt, tänk att få levt i den eran :)

http://youtu.be/SehxScznPu8

/Päronet

Svar: tack Martin ! härligt att veta att det jag älskar att andra folk inspiriras av. :)
Madelen Nilsson

2012-09-02 @ 20:53:11
Postat av: weg

wg

Svar: wg? betyder det??
Madelen Nilsson

2012-09-02 @ 20:53:34
Postat av: Martin

Haha ber om ursäkt! Jag var tvungen att testa för trodde inte kommentaren gick in så jag bara slog lite på tangenterna och klickade febrilt.

Men den nådde visst fram den med :)

Svar: aha ok på så vis, ingenfara.
Madelen Nilsson

2012-09-03 @ 21:43:00
Postat av: Rut

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

Svar: Vad roligt att höra! :)) Jag ja ska bli lite duktigare på det nu, blivit lite uppe håll lite då o då. Rut?! känner jag dig:)?
Madelen Nilsson

2012-10-12 @ 11:15:27
URL: http://allasmslan.se
Postat av: Adam

Bring back the mohawk hair. Looked so good on you.

Svar: Thank you! :-) yeah I liked it too. But sometimes I must change it up. but maybe I bring allmost that hair style back! :)
Madelen Nilsson

2013-01-04 @ 02:02:41
Postat av: adam

Let me know if you or your boyfriend need any supplements here from the USA. Not sure how pricing is there but I would be happy to send to you if you need. I'm a big fan of yours so I don't mind helping if you need some stuff.

2013-01-10 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0