2012-04-09!! =D

Saker o thing kan förändras snabbt o vissa saker förändras ju inte alls!???

Tur som det är så går formen framåt iaf!! :))
Och i sambos fall med!! <3 såå bra är det och såå bra känns det...

Desto ännu bättre är det att vi är 2 nu som kör nätt o jämt tillsammans!! :))

Jätte kul o se varandra förändras!! B-)  

   snyggo!<3 ;))

  -kvälls magen.

YaYa I know...

Vi gjort detta innan men nu är det annurlunda... För både jag och han är på en annan nivå. både kroppsmässigt början och mentalt mässigt (på min sida iaf, tror han säger det samma dock)... men de får han stå för. ;) 

Jag har lärt mig mer och fått mer kött på benen, så att säg!! ^^


Nee detta inlägg skall inte va så in i h..v...s långt utan ba lit fotogalleri!! :)
 *efter cardio-mage!!*Spänner rutorna på den ena o andra bilden drar in! ;)   2012-04-09!!

Naglarna vid gjorda:
!! nee inte en vanlig manikyr om ni trode det! ^^



Ska kolla på klart på Älskling, du har blivit en tjockis!! ** ^^

Take Care And
I Will se Yaa!! :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0