ÅterPusch!!! !! ;))

Mmmhmm Lördag = Lördag! ;)

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Innan jag återkommer till mitt vanliga skrivande så att säga,
så ska ja la förklara till "den" som undrade om jag har Dyxlesi.

Svar: Nej! jag har inte gjort någon undersökning på det. 
         och jag har inte (imed jag ej gjort en underedning) något sådant dokumenterat.
         Så nej.  

Men...

Jag har lite skriv och läs svårigheter. Och det har jag alltid haft. Haft de ända sen barntiden.
Så... Nu "vem det nu än var som undrade" så vet du detta! haha aa, o alla ni andra med! ;P

MM så nu har jag det sagt, då åter går jag till det andra!

Som en återpusch dåra! Varför.... Går man in på en träningsblogg och fokuserar på stavningen?
                                        Varför går man in på någon annans blogg och kommenterar  
överhuvudtaget så vidare det inte är något om bloggen eller personen som skriver den..?!

mmm de ni, kan någ vi alla komma fram till varför detta sker.
Men min fokus är inte på någon/några som inte förtjänar den, så byebye! ;))


Både vägning m.m gick bra i morse. :)
 my stomach in resting pose! ;)) 
 
så nu är det bara till att keep on going and se some more results! :)
5veckor har gått och more to come!

Take Care and
I will Se Yaa!!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0