Shape-tjech! :9

*Good morning people! =) How are you? Good! I hope! ;)


*Woke up for a wile ago. Eat my breakfast and my vitamines and so on.. yeay, so now its time for my Coffie! :))


Tänkte när jag ändå sitter här o ska invänta matsmälltningen innan cardio så tänkte jag att jag kan kunde ta skrive ett par ord här med. 


Shapetjech like always to day = Good results! :) 
formen, musklaturen den artar sig väldigt bra! :D
Avslöjar mer om siffror late on!
Some photos here:
-avslappnad mage,Inte ila de. ;).

Veckans matintag, mitt då. Nästintill allt. :) wow tänk när jag bygger=äter mer) får la maten inte plats där på vasken mer! ;P
 

////////////////////////////////////////////////

Benpaset i går blev AWESOME!!!! ;D sao nu går jag like a kärring, pågrund a träningsvärkens skull... ! B-) 

Marina (Sis) ville föja med mig på benpasset då hon känner själv att hon måste ha puschen från en annan på just denna tunga musklegruppen, den gör f*n ondast + jobbigast...
Såå o ja jag förstår henne! 

Men... Jag köttade skiten ur hennes ben med, kan jag lova.... B-)

Så; MARINA; hurdan är värken din i dag, om man får fråga!? skoningslös? ;PP En sak till: Jag är såå stolt över dig, du gav/ger allt, fortsätt så!! <3 

haha aja, dax o dra ut på C-t:en nudå, tiden tickar i väg!

*Ha De! Take Care and I see yaa!! :9



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0