Harder.... I get!! ;)



Regnat nu i 2:dagar, mm de kan la diskuteras om de har vatt trevligt eller inte! ;)
*****************************************************************

Men då är de väl bara att klä på sig så man kan köra Cardio ute om man nu vill det, :) you know, nothing cant stop you if you realy want something!! B-)

Solen den tittade(ar) fram nu i dag iaf så cardio den kändes skönare må ni tro.

Jag har gjort cardio inne på gymmet annars om det har vatt för djävligt väder, el om jag helt enkelt inte kännt för o va uta o göra den.  No problemas! :)

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Trött i dag, känns i kroppen, så inget gym, ba vila från det... Ba C-T :en i morse, (cardioträning) !

Jobbet kallar inte än på dagen förrens 17.00 i dag så späd tid nu det har jag allt!

Men de kan vara riktigt skönt i bland då jag inte alltid känner för att stressa. ;/

De negativa med att börja på kvällen är att man kanske inte alltid är så taggad att gå och jobba då man lattat till sig lite på dagen. ;)) eller vad tycker ni??


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Lite form bilder på mig nu så här mitt i veckan. *togs igår  på kvällen*
  my stomach look like this in *resting pose* and
I got to show you that too.. ;)





    
Hårdare blir jag, en sak som är säkert! 




Have a nice day/evening and Take Care of course!! 
Se Yaa!! :))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0