De kan du tro va!!?? ;P

HELL YEAH PEOPLE!! velcome come to my page again... ;)

Inte möt med blogg dagarna nu inte...
But de har jag ju alreay förklarat way så, så är det. jobb o slit med allt! ;)




Idag och i morgon är jag ledig!!! från jobbet!!!! Såå skönt.. att gå som praktik så länge plus vikarie där blir möt i bland... Men kul!:)




Denna dagen har ja hunnit med; 
1: Cardio (engelskt ord för fett förbränning) alltså promenad i rasktakt! 
2: Dusch, förberedelser. 
3: Träffat min underbara vän! :)) fikat o stojat "fika = kaffe o dietmat
för mig o hon.. Aaa käk. ;) 
4: Vilodag från gymmet så, solning vid hemkomst från vänträffen! :)*
  blev de ja! 

And... solning kommer de till o bli möt av nu tills fotona skall tas, typ påbörja nån gång i veckan i Maj månad iaf.

Då Fotona skall tas i slutet av Maj månad. :) Min fotograf Serny ska få bli den lycklige! ;)) 

Okej. Där vart de nummer 4:an då. :) 



Nr5. 
Stektfärs till pojkvänen.
stekt kyckling till mig. 
Steker, gjort min aborccoli i stek pannan nu som skall intas typ, nu! ;P 


6:ren bäddat. 


7: Blogg, nu äta sen lite koll efter bröllops kläder och annat smått o gott. men SLAPP blir de iaf (ett försök till att iaf) ;S så kass på det,



även om jag är riktigt slut så hjälper de inte. Får verkligen tänkte på det, struktuera det med, men ja brukar ba göra mig en STRO BJÖGRN TJÄNST!

men ledig från jobbet i morgon med så då...ta vi de lungt! efter 2 pass och klippning och handling!  ;)

/////////////////////////////////////some pictures from the week! /////////////////////
    

 ............... många av mina brallor har jag nu fått ta i 95grader i tvättmaskinen, lite tajtare blev dom ... så joo, nergång i vikt de får jag.. ;) 


dåligt med tvätt (rengöra ) speglarna på gymmet alltså men men fokus på benen ist! ;P

 ^^ konstigt face jag fick där men jag bjuder på det. 

  klippning i morgon... yeah!!! behövs de långt nu. :S

MEN =0 Klockan är ju 20.00 nu, nästan!? =000 okaj, haj,haj!^^ 

Take Care and I Se Yaa!! :))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0