Svårt o sätta ord på dagarna denna veckan!! Men...

de är ju inget o surra för nu... ;) Haft en kolosal magvärk, burkar inte ha magvärk i flera dagar i streck. blir de inte bättre få ja kolla upp det!

En hel del rå plugg o grejer till skolan med... Plus

Haft en sådan kollosal längan till månnnngaa saker som skall skeee sinom tid, typ i helgen o början av nästa vecka!! =DDD 

Som: jag börjar tajta till mig (deffa) efter denna helg nu, tid att se vad som gömmer sig under all ...t ;P
       
            Om ungeför 2 dagar så tar jag min första gadd, så att säga (gaddar) för jag gör ju 2: tattueringar på samma gång! ;)) f*n vad nerrvig jag kommer va innan "pennan-nlågrejerna sätts i skinnet! :S
 
       På Lördag efter hemkomsten kommer gadden att läggas ut här på bloggen /om ni vill kika. ^^


klädseln för utgång i dag vart:


HAHA ursäkta min smutsiga spegel! =OO 
Och min svullna mage... ;) 

Spenderade ett köp på ett Metallik nagelack.. gillade färgen skarpt! 



kommer någre bilder från veckan:
 Mitt nya linne från Big Sam sidan... diggar den skaprt! :))
men kanske att den skulle vatt lite större! hm....
 Rygga fanken. 






akira snottan busar med sambon! ^^^hon är hemma hos sin matte nu...


Från dagsen pass! 
Rygg och baksida axlar. 

Chins i maskin 6-8:or 4set

Latsdrag bakom nacken 4set 5-8reps

Hantelrodd 6:or 4 set

Latsdrag med rep 6-8:er 3set

sittande rodd 3set 6:or

Baks,axlar - framåt lutad hantel lyft 4set 6:or
                     Omvänd cabelcross 4 set 6-8:or 

 ................färdig............... =PP

Have a good one! sleep tight.... =)
Se yaa!! 

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0