riktigt skön helg!

6-dagar har gått på dieten, redan lost -0,9kg. Känns bra, nu är det bara forsätta så vi ser mer synliga resultat. mer,mer,mer! ^^



Trode att lördagen skulle vara jobbare än vad den var....



You know innerst inne så är jag en riktigt gottegris!  =O  ;P



Sambon hade kvar lala (choklad) sen förra helgen som togs fram i går:
 
Medans jag gjorde vid ryggbiffarna till mig! ;P
Ps: dessa choklad är jätte goda! :)




Blir lite av en bildgalleri i dag på detta upplägget.
Jag vart ju o schoppade i går med så såklart måste de med visas. ^.` 



 Äggvita,o gula med knäcke o paprika är en smarrig måltid det! =P



Kan tyckas/eller jag tycker att de kan vara lite kneppigt när man ska i väg på obestämd tid

någonstans, när man dietar för alla måltider o träning måste få plats och allatid tänkas på.

Därför är förberedelse A och O! ^.^


^.`


Mmmmmmmmmmmm ser ju jätte gott ut! ;PP

Lördags myskäket blev alltså: Ryggbiff med tillbehör och Pepsi Max på högvara.... hehe inte blev de

mer än en iaf, kunde tagit 2 tycken men jag var så nöjd så! =D



Hela dagen gick åt i stan där vi letade efter Vinterjacka och andra tillbehör ... =D

(kanske därför ja tyckte att denna lördagen var sjukt härlig, o inte depp över smågrejer typ som mat) hehe inte undra på att man bli

schoppnördig när man HITTAR ALLT MAN SÖKER.... eller nja iaf ett en del man är utefter! ;)
Schopping gör en dietkropp stark för tillfälligt iaf. XDD 



Jag hittade inte en vinter jacka men en höst jacka som jag blev så kär i!<<3;P
Cykellslang o hjul o nya grytlappar bl.a blev också fixat!!! 

Fan så bra.... 

hhahaha fatta att jag har tjattat om nya grytlappar ( de var så räliga, de gamla ) så änteligen kom ja ihåg att köpa det. ^^

byxor, leggings, m.m blev de med. ;DD




1par brallor, 2 par leggings. 
sweet. ;)
 titta längst till vänster sida så syns de efterlängade grytlapparna. ^^


OOOO min UNDERBARA fina, grymt sköna höstjacka! =DD

fluffig o gran med! ^.`
ett tummhål i armjackan med. 
 efterlängad sil. ^;)


Lördags *mål*myset! =)

 sista målet innan gymdax nu då.......HEPPHEPP!!!!
Have a great evening! 
Se ya!!





 


Kommentarer
Postat av: Solaren

Vad du är duktig! Som kan hålla dig borta från chokoladen:-)

hur mycket ska du gå ner?

Vem tar alla fina bilder på dig:-)?

2011-09-18 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0