Ojojdå vilken underbar dag/helg! :))

Nu har vi fått en aldelse genomgod hund en-serberian husky i dag som skall få vara med oss ett tag. Så en period hundvakt det är vi nu på obestämd tid!:)

Hittade även shynxkatter med super fina kullar och stamtavlor.... Men stamtavlor de bryr ja mig inte alls så möt om... bara jag får en lite gobit-shynxis! :)


Jag gör en uppdatering i morgonen! ;) för möt roliiga grejer runt omkring mig i dag..., :))

Bilder från dagens gympass men också nån från veckan....




en trött o beredd blick,

;)

HEPPHEPP!!


Kyckliing,nötfärs on rödlök och ris! ;)







/ Så för att förkorta allt nu så...

Är jag en hund gladare och på tisdag får jag veta iaf jag är en (min) sphynxkatt gladare, ytligare
prov i veckan(omprovet på ecdl) och blir rikare på ett upplagt kost schema med.

MEN ÄNNU INTE SLUT....^^

För på LÖR förmiddag (helgen som kommer )

är jag 2:stycken tattueringar rikare!! =DDD
superduper glad!!!



Se Yaa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0