Njuter av en Pepsi Max, o en bit mat!! ;P


Intog sista målet med en läska fan. ;P


Denna veckan har varit väldigt bra.
Lite trött i (el mer än lite) men annars bra. :)

Och allt annat har ju förstås med följt med förstås. ^.`



Igår köpte jag katt ställning till min lille fis-som kommer i Okt v.41 hehe Nu kommer ni någ tycka att

ja är jobbig framöver tills kissen kommer... ^^ kanske bli mycket tjatt om katten som ska infinns sig i vår familj snart.:)


Men det är ju bara för att ja känner att katten är mer än bara en katt för mig, bli ju min lille bäbis!^^ 


Nu bjuds det på lite cardiobilder o annat. ^.-


 
kallt.... el naejj men frösen. ;))



100gkyck,10 st pasta skruvar, broccoli,gurka o paprika!
Och detta är målet innan de är dax för gymmet...
Kesella-funlight och 3st thin crisp! :)
MM mumma! ^.`


Bröst,rygg,axlar,armar-så som biceps o triceps! hepphepp. ;)

Chins i maskin.


XD hahaha
du milde vad goooddd denna bild ble da.... =P
Plus att meningen vart ju att bilden skulle tas där uppe... Menmen kameran är för seg..^^



Lördag i morgon, fint de. =D
Men lördag denna gången är ingen gotte dag utan, 2pass o diet dag som vanligt... Bara o köra på enligt planen! ;))




Nu är det snart SM! kul..=D
Om ungefär 3:veckor.




O jag hejja för fullt på Johan Adolfsson - kommer gå jätte bra!
Och sist men inte minst på, Giesela Nylander - Denna gång tar du det!
hepphepp! :))






I morgon blir det in till K-stad för att leta vinterjacka. ;)

Se ya!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0