Första gymdagen efter 5dagar!!!! yeahh.... =P

Sjukt härligt o kunna svettas los på gymmet i dag....

varit sjuk nu i 5dagar! Lite,lite,lite kvar men det är så pass nu så träning inte ska kunna skada! ;pp
Götttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Min underbara Gjorde vid en ytterdörr kan vi kalla den.... dörrn vid vår yttegård var vi tvungna att

sätta upp en (dörr med ett sorts nät) För att vi ska kunna ha de öppet när vår fina katt kommer hem
till oss. Och den dörren fixade sambon ihop i dag... de uppskattas massor!<3


Längtar att få hem han (katten) att få ha han i min famn! =D
Ps: Tror Min Sphynxkatt ska få heta Crimson. ^.`Lite engelskt utal.
Någ med det....



Under dessa "sjuka-dagar" har cardion gjorts ändå... Visst i mellanåt var de tungt. Jag har astma med så vid hård förkyldning så känns de inte som ja har nån andning alls. :S


Men men .... What ever såfarligt va de inte! Nu är jag 92% av 100% frisk.. Nöjer mig mig med de! ;D


Ben, vader, mage gjordes med svettiga tag!! ;DD


Klädsel för dagen... Ps: fy faennn vad min tempertur sväjar vilt. :S helt plötsligt fryser ja vilt sen bränns det... : /
                                               en taskig bild på mina underbara höst/vinterskor! grymt mysiga.. ^^

Bilder från cardon too:
  tss så cute man kan va! ^O^
 



Hittade en bild som togs efter (tror de vart) efter 7-8mån träning.

Lite grejer hade fastnat redan då!!

Nu kan de bara bli bättre!!

Tomorrow ska de tränas på Exercise- HEPPHEPP!
Me, Sofie, and Jonsson. ^.^


See Ya!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0