Wow en fin fin dag,för en vilodag från gymmet! ^.`

Min morgon-*power*walk i morse gick som susen!! skuttade i en jädra fart under hela timmen...
you know.... Vågen gav sjukt mer energi än väntat!! =D...
Sao jag beslöt mig för att göra en liten beräkning på kilona som jag gått ner på på dessa 26 dagar, på mån 4-veckors dietande.... Gått ner 3,6kg på 26dagar!! sjuktju!! =DD
Ligger nu på 67,6kg.

Jag o sötaa Jessan vart i stan i dag igen 2:ndra helgen på raken nu! ;)
You know... När man vet var fina o behövliga saker finns så är det ju bara o passa på.. ^^

Men hahah jaa som ni ser så kan ja ju inte kalla mig för en fotograf precis, då ja ba få med halva mig(haha, eller nja inte äns det) !! XD

Trode ja skulle hitta hitta 2 träningsskor men... Icke så nicke då!!
Hittade knappt någre tränings skor alls ute på skopunkten... Knappt... Men 1 par fick ja iaf.. ;)

Rosa o vita o gråa är dom... PLUS lite örehängefynd... hm... Lite!?
hittade oxå ( som ej är på bilden) fluffiga benvärmare o lite underkläder!:)

 
typ ett par utav MÅNGA PAR!! ^^


AAaooo vad godis sugen jag är just i nu:et.... :/ men men en extra PepsiMax får göra susen! ;P
...
Have a great Saturday people!!
Se Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0