Tordags!!!! People! ;);))

Längtar!<3

Fått besked angående om vad som hade hänt med handen min...

Det var en skada på sneskenan
som hade inträffat så nu sitter jag med bandage och äter en heldel smärtstillande... Typ de går inte utan, de gör för j*vla ont aså.... :( och... HAR ETT HELVETE när jag ska klä på mig kläder o grejer... Man är ju VERKLIGEN handikappad med en näven!

Styrketräningen får läggas (tyvärr) på hyllan tills svullnaden och de onda har lagt sig helt enkelt!

Så jag kör nu kör jag 2: cardiopass...
O de vill säga 2: konditionspass (för de som är osäkra på vad cardio är för något).... ^.`



* oo faktiskt fyy vad jag tycker det är seeegggttt!!!! =O wow vad jag saknar styrkepassen!!!!!!!!!

* Vill inte mer nu... Vill ba kunna ge allt de sista veckorna nu.... O de vill säga att kunna

köra 1:::: cardiopass och ett STYRKEPASS!!!!!!!! Vill ju för fasen kunna "höra" eller känna hur mina muskler jobbar och skriker efter syre o luft!!  ;) ;P ;D



Bildrace!!
.............................................svårt o se här på denna bilden men... Svullnaden sitter mellan ringfingret och "fuckyou"fingret! ;)

.................After my cardio, hehe tired eyes! ^^

...............................Och denna bilden som kommer nu vart jag ju bara TVUNGEN o fota, för "snabb-kaffet" såg ju ba såååå gott ut!!
 Sjukt grymt gott detta(speciellt på en diet) skumkaffe, mega goda tuggisar, samt ett gott grön Te!!! MMMMMmmmmm !! =D

Ps: now its only 16 days to go.....
mmm vad jag är sugen på baguetter, hemma gjort bröd!!!

Wow vad jag ska baka sen!! hehe den 6-nov då jag har min första ätadag på 8-veckor kommer någ kännas wierd  bl.a. för att den är på en Söndag, och int epå en lördag men samtidigt väldigt gott, tror jag! =PP



Have a great evening people!!

Se ya!! =DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0