Yeahh honey... 8-veckor nu, och mer därpå, efter påfyllning då! =P

Yes ni hörde rätt, eller ska ja säga läste rätt. ^^
Race`ar med full fart på min 8:onde vecka på dieten upplägget..
Känner mig diettrött, blir snabbt hungrig o är jag inte det så kommer det vid sängetid...

Ett riktigt bra tecken på att kroppen den fungerar som den ska o allt rusar framåt i upplägget! Så ja, jag är nöjd!! :)) *Även om det är tufft* <3

Nu är det Torsdag!
Så i morgon är det dax för att dra ner till systemet!! =OO HAHAHA
Mmm på lördag kväll så drar jag(vi) på en Halloween fest! =D yeeah Party! ^^

Får dock tänka på att ta de med måtta, så jag inte blir bakis som en idiot, på min K-dag(krängadag) första på 8veckor! FY fan vad gott de ska bli, helt sjukt!
XDD

....
Blivit lite glest med bloggningen dennna veckan.. Ja är ju en tidsoptimist så det har jag givetvis också lyckats dra ut på...
O det första är ju mitt stor arbete som ska va inlämnt i morgon, eller nja inskickat, skirvet o klart!!
Så jobba rööva av mig, de.. De, de har jag!!!!

Så mer bilder o lite snack om olika händelser like förra blogg inlägget i dag med då, ja!! ;PP
Jag har färgat håret i dag med.. Blonderat ena sidan, där min flätta sitter.^^


Snyggt o nöjd som f*n de blev jag.  
tjech it out, vet ja! :):))
......

I dag körde jag (ist för cardio på morgonen) ett morgonpass! sjukt härligt, o kul! =))
Körde då axlar, o armar!
tog dock inga bilder från det men de bjuds på andra bilder ist! ^^

 pecsen de börjar synas nu!!
magrace! ^.-



Mitt choklad protien!! haha mmmmm de smakar goddd-LALA o ser ut som LALA med!! ;P
skumlalala, iaf! ^^





Nu ska jag fixa med de sista innan denna dagen med drar sig till sitt slut!! <33<# längtar! <3 ;D

SE ya!! And have a great evening! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0