V=vilodag, HELT-från C och strykepasset i dag!!!

Yes... Vilodag i dag. Det vill säga ingen cardio i morse och inget styrkepass i eftermiddags... NEPP!
Känns sjukt wierd... men välbehövt,kroppen... Även om jag mentalt inte viljat. ;/

Kännt mig trött, men ändå energifull, kan ju bero på att kroppen är vann vid 1:sorts pass iaf.
Som jag nämnde i går så skulle jag bestämt sen förra veckan ta en vilodag i början av denna veckan...

Är ju lite för svårt o göra det dagen efter en ÄTA DAG- liksom... Så, de fick blev (som de blev) ett styrkepass i måndag, (igår) och en HEL-vildag i dag i stället...


I morgon drar jag igång igen. Precis som vanligt. =/

deff, är en deff... O förvånatsvärt så har absolut inte glöden försvunnit (var rädd för de efter jag hade haft min ätadag) men neejj, nu känns de bara som Lycks...

De vill säga. Har hållt på med deffen så länge nu, utan en ätadag så att ha de nu är i 2 veckor är ju lyx, liksom!!!! ^O^


Kommer dra upp hur möt ja gått ner o grejer senare men inte nu!

Återtill i dag!
MM aa, de blir ju ingen snack om träningspassen(passet) i dag för de vart ju inga!! XDDD
Men de blir snack om mina BEN!!!!!
Jag har fått sedan förra veckan, ännu mer tryck i benen. Nu på detta vis att de gör ont, o spänner hemskt!

De första dagarna känndes de grymt! ;D ja kände mig liksom stor i låren, de vill säga-sjukt hårda lår och dropmusklen petar ut ännu mer o har sig, mm benen känns helt enkelt sjukt mycket bättre. :)))

Men ...
Nu
är
det
bara
JOBBIGT! :S

vätsketryck, sägs de vara... men jag vet inte riktigt hur de har tillkommit!
Jag dietar... så de kan inte vara för att jag ligger högt i kolhydraterna.

Har väldigt lite salt i maten... Siter inte stilla!
Och detta började några dagar innan min ätadag.

Så...
de var helt enkelt något annat som startade detta "vätsketryck" i benen! hm.. men vad?
Så ja har liggat i ett liggande läge i dag, med benen uppåt, så blodet rener ner... Vilket gör att trycket släpper, för TILLLFÄLLIGT! :/


Jaja, de går väck för eller senare!

.- låren känns som 2: bomber som skall explodera!! BOOOM!!! XO
Bild från min liggande ställning,
stapplade upp kuddar påvarandra
för att få de så högt som möjligt!!

Tidigare i dag använde jag mig av väggen så benen skulle få en "rätt upp ställning" stod rätt upp längst väggen... men de blev för mycket dunkande så de fick bli till o stappla kuddar i stället.
 
Har de inte blivit bättre tills i morrn så får någ benpasset lida! :/
Tar o ändra om lite isf... Jag borde väl vara van vid att de INTE går som planerat här inte!! ;D


Nån som undrarde hur flätan,(som jag har) såg ut när den är utsläppt. så... Så här ser den ut, och en icke vidgjord frisyr, o ingen smink! ^^

en av mina första 7mål..En såkallat-"yogyhurt" o O-mega 3, vitaminer, o multivitaminer o lite kaffe-(för en gångsskull) !! sen igentligen *fit for fight*-fettförbränningsträning-(cardio) men inte blev de så idag för de skulle ju vilas från de med..

Såå de blev frulle,videos, göra vid sig, bäddning m.m. matlagning, o plugg.... Sen liggande läge för benen imellanåt! ;/


Lördags bilder!
..

O lite Måndags-latcho bilder med sambons coola glasögon... !! XD
Yeahh BABY -- Work it baby! Work it! =D

 XD       ;P
               
                            ** <3<3<3

- för en gångskull fångade jag en grimas! ^^
Men den kommer han vilja strypa mig för! ;D  -Älskar dig, min kara-drummel! 





Have a great evening people and TAKE CARE! 

Se yaa all!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0