En bildis o lite text!;))

 

Ok?
Nu fattar jag ingeting.... Min blogg strular(för femteelfte gånger) Så jag gick in för att se i af den vart fixad ( men de var den ej) så jag gick in på "lägg ut en bild" vilket visade sig fungera så ja la ut biulden o text!

Men när ja sen publicerade den så vart ju bara bilden med!! :/ ???

Ajja, skitsamma! Ba lite irriterande!
Blivit förkyld... Igen! :( but I keep going!!
Jag är på v.9 nu.
Går bra! Känns bra!
Jag är givetvis diettrött men att se att kroppen hela tiden förändras till de resultaten som man vill ha gör att man får en nytändning och lever vidare på det sen! En grym känsla.. :))


*märker att funktionerna fungerar nu så då slänger ja upp lite pics till! ;))
Yeasterdays photo!

Today Photos!






Tagna i dag, hemma för min förkyldning... Blev lite ratslös så de var ba till att haffa fram mobilkameran! ;P


Take Care and have a good evening!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0