55 dagar... = 2månader o 4 dagar!

På dieten alltså!
Strävan efter att blir bättre är mäktig. ^.`

Denna veckan få 5 gubbar av 5 stycken... Helt super!
Vardagen i allmänt har vatt god/bra med andra ord! :))
Och träningen o deffen rullar på! =D

kesella med funligth saft, har vi här ja! ;P
stekta ägg med grönsaker o sport-knäcke!

Nu bilder kroppsbilder från dagen:
2 dagar sen.
 


Har min *shitloading day* to day so I did longer cardio, ;)) 


Efter 60minuter på rullbandet så blev de ju bara bättre o bättre...


Körde 30 min till efter det, så 90 minuters cardio avklarades i morse! =)) 
en riktigt klapp på axlen de gav jag mig allt!! ^.`

tryckte i mig en dubbeldos Protienshake vid cardion.... 

Direkt efter blev det mitt efter längtande: ??

jo.... ;OOO
 Äpple! ^^  

Mums va de vart smarrigt... ;P

Drog mig hemmåt o snabbt till affären efter det för att inhandla min frukost som vart:
bullar, bullar, bullar *över allt*. 

Bullar = Frallor! ^.`
de blev 6stycken som jag fortfarande står mig på. ;O 
drog dom med ost, kalkonbiff, o nutella på vissa! ;P


 !!! efter frullen tryckte allt magruterna ut som en uppsväld ballong! ;O


 
Hemmabild från igår kv. 


Nee jag stoppar
här och önska er
en super lördag/helg!! 

Take care/
Se yaa! ;D


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0