Yess!!! ;D

Gårdagens bloggande blev allt lite kort o kanske lite hastigt men va tusan... Tiden räcker ju inte till! ;)
sometimes önskar jag att de fanns fler timmar på dygnet men för det mesta inte... ^^

Dagens gympass bestod av tuttar och mage!!

Rak bänk press var det här ja!
Och så lille magen
-



Hade ju för bövelen glömt och lägga ut bilder/bild på kalasets *bjudningar* så att säga... Detta var iaf den varma smörgåstårtan som ja någ nämnt förra veckan.Mmm den var god, alla var nöjda... skönt! :)


Jag och sambon samåkte hem från gymmet, körde in för att tanka då jag fick ett ryck, tog nåt foto i birst på väntan hem för att äta..
Hungryyyy as f*ck!! ^^

/ Börjat spendera tankarna på min första tattuering:DD super kul ju. =D
ska ha min/mina först nere vid magen på bägge sidorna, vid höften så att säga!
 Ska börja små klottra nu när jag har lite, lite tid över till annat... Men annars så har jag mer tid över i morgon för alla arbeten i skolan är klara!!!! ;)) gjyttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0