Yaaa, tuttar och mage döda nu då! ;))

Dagens gympass i dag bestod (bestor) av bröst och mage, plus lite poserings övning.
Yippy!! =/))

Kommer köra igenom poseringarna ofta nu mera i med jag tänker göra det bästa i från mig, och ska kunna dom som att *gå*-för en vanliga människa ta med faännnn!!!! :/)) ska inte blir några minus på mina poseringar här inte.... ;S/;))) 
Även om inte det inte blir på en riktig scen som jag kommer att stå på nu så att stå framför fotografen är som en scen för mig, då ska jag vara tömmd och laddad för alla 14-16 poseringar som skall göras (kommer bli svettigt) ställer upp i både fitness tävlingen och byggning i body tidning! ^^

Scen kommer att ske men det blir tyvärr lite senare som det händer, men vad tusan... Kommer la va bättre då. ;)) Denna gången får fokusen vara att komma så bra till som möjligt i fototävlingen ist!!! ^.`


I dag har jag Kännt mig lugn inombords vilket har varit en lättnad...
Faktiskt fått en riktig glöd inför de sista veckorna nu (hoppas det sitter i). ;/))) ska det va så ska det mesjäl vara bra med, med allt!!!!! ^^

Hade mina funderingar på att kroppen eller den mentalat biten (av trötthet) skulle göra det jobbigare för mig på cardion i dag... Men fy fabian vad fel jag hade! ;P den gick alldeles utmärkt, bara till att bita ihop och vandra vet-ja!=))))
Jag och sweeti har ju faktiskt funderat på Par-SM tävling!! =O)) så ni får la allt hålla lite koll på hur de närmaste åren/året blir.. ;))

Tidigt i morrn blir det 60 min cardio på gymmet, hoppas att Ellen är på kanalen så man kan ha lite skoj på rullbandet!! ^^

Vatt en Fin Tisdag ;)) 
Detta vart Allt för i dag, tack för i dag!! natti natt!! =O))
Se ya!!!=))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0