Underbar helg med underbara form-resultat o gott! ;P


Mm de var det!! ;)) Lördagen började för j*vla bra, både med våg och mätnings resultat men även en glad *min* redan vid sängkanten, kanske för jag visste att en massa gott och trevliga saker skulle hända denna dagen.

Bl.a. körde vi och hälsade på Carola.S. i hennes lille GT-nutrtuion butik uppe i Karslhamn för att inhandla lite "gott" (haha gott eller inte gott kan la diskuteras) - kokosfett till dieten som jag skulle ha och sambon lite annat.  

Tvätten skulle fixas denna dagen med så den var inslängd och upphäng och intagen tills vi skulle vidare hem till mamma o mina syskon för att fira mammas födelsedag som vart nu på påsklovet...
Med många skratt och leenden med mamma och allt gott hon bjöd på, var det en lyckad eftermiddag! :)

Senare blev det *POFF* i väg till Maxi för att inhandla restens gotteheter för kvällsmyset med. 
Med många om och men så köptes det mycket gott ( kanske för gott och för möt) i med det näst intill kom upp igen. =O HAHAHA men nee det gjorde la ICKE, men mätt de var jag!!!!!!
Mys pysade så gott med kudden sen och sambon tätt intill... ^.`

 And HELL YAA!!
Grädde is the shit all night long!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;P
Kvällens food bliv Americanska pannkakor!! ;P
Efter bliv det Häägen glass, godis, o resterna från chipsen sen förra lör, men chipsen blev allt liggandes denna helgen med för dom pallade jag inte ner.. ^^
Men babe käkade chips med dipp (år och dar sen sist) de tyckte han om. :))



//Till dagens händelser- Söndagen!
Vaknde utan sockerkoma och med ett lung inombords... ;))
LÄNGE sen sist jag kände mig mindre bekymmerlös och hopp full... Skönt! :)


Detta var min frukost i dag .. Proteindrink och kokosfett!!! (skön frukost va!?) ^^ 
Sen bar det i väg till gymmet för ett gympass= baksida axlar och bicoor! ;))))) 
 

Dubbel biceps bakifrån, var det här ja.. ;)
Yaaa baby.. Här vart jag laddad!!
Min form kändes ganska okej i dag. :))
Körde peckdecken som sista övning på axlarna, klämde ut det sista med ett enormt rött ansikte, fast de visar jag dock inte.  ;P

Nu är det bara fullfart framåt, bara 3veckor kvar på dieten så nu ska jag ta i med mina sista krafter som finns kvar och bara kötta på de 3 sista veckorna!!!!!!!! Fotografen Serny bokas den sista veckan, ser han fram emot, Jag med! ;)
Formbilder nästa helg med...

Se yaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0