Trodde energin skulle vara lite längre, men OPS vad fel ja hade! :S

Mm precis som det låter... Dagen började jättebra. =))) med ett super skönt cardiopass, att köra 60min vart ingen som helst problem!!! =)) super bra jue!

Vart hos sjuktsystern i dag för en spirometri (andningsprov) haft problem med astman min, medicinerna vill inte hjälpa som de ska i bland.. :S men det ska någ ordna sig nu, fått lite tips och grejer nu... ^^

Efter besöket i skolan och alla andra ärenden påväg till apoteket fick jag ett underbart skönt mezz som värmde mig varmt runt hjärtat, vilken tur jag har som har folk som bryr sig och tar mig som jag är (och inte vill eller förösker ändra på det)....*tack!! Värme till dig!*<3^^

Försökt att fundera samt planera på hur veckorna ska se ut nu så jag har allt planerat i huvudet så att jag slipper tänka på det längre fram då jag tror *säkert* att de inte finns ork till det, OOooo vad jag längtar! <3<3 =)))
Och på Fredag är det min första dag på APU:n praktiken, spännande... :))
Helt sjukt vad länge jag har dietat nu,när jag är färdig så är det 4månader o nån vecka..=O JJaa absolut...- *FÖR LÄNGE* ska inte behöva hålla på så länge... Men i bl.a. blir det inte som man tänkt... Men nästa gång och nästa igen;) kommer absolut till att bli bättre än dessa som varit och denna som håller på att ta slut nu!!!:)) De Tvivlar jag inte på. ;))
 
AAAAAaaahhh GUUUDDDD, vad gggggladdddd och VILKEN känsla det kommer vara på Domedagen!!! =O))))
Tid och datum för plåtningen kommer bestämmas i morgon!!! ;P
Ska i väg och köpa nåt fint till lille Emil i morgon (innan gymmet) som fyller år i helgen med!! ^^ sötis han är...

Nee, nu blir det K-proteinet som ska slängas i magen innan bissingarna ska borstas... ^.`
Saoo See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0