Stressigt värre men sjukt skönt!!

Mhmmm precis... Slut fasen i skolan nu så kör det sista rycket nu... Känns lite flumligt, ;P som i dag då jag fick ett skratt anfall.... ^^^O gud vad jag kan prata=000 aså helt sjukt jue!! ;)

*Fått en dille på att fota mina måltider så de kommer någ fortsätta så med* ;)


;P O det ärmålet efter gymmet = Äggröra med såklart ägg;))-kyckling,ris, minimajs,vatten kastanjer och sist men inte minst... OST ;P *MADDE LOVE OST* ^.` och lite kryddor på det!!! ps: ett halvt äpple o gurka vi sidan om. /MUMMA;))

Nee jag känner mig stressad nu med för morgondagen den, kommer bli fullbokad med saker på rullning heladan och för att orka det behövs ju givetvis s.ö.m.n.!!!!

0= mennnnnn, innan jagv säger hejdå så måste ja bara visa vad jag fick av mina *fina* lärare, NNNNAAAWWW :0)))

/ps: dom tog i ackt att jag under dieten inte åt godis på vardagarna, och annars med (försöker hålla mig borta från det iaf) så.... titta här; Jag fick ändå choklad;P

och så vänder vi på det. =/)

Tänk att de finns lärare som verkligen bryr sig! vackert gjort. ^^
(de som inte vet, jag fyller år i dag) ;))

Nee nu borstas bissingarna, så se ya all laterrrrr!!!
byebye! =))

Kommentarer
Postat av: Betty

Ahh så trevligt av lärarna,Heter Ragnhild ,Andersson i efternamn?

Tror det är en kund till mig :))

2011-05-25 @ 21:19:03
Postat av: Me, me, me;))

AAAw jag tyckte de var sååå vackert av dom! <3 :))

Jaa jag tror det! Jaha ^^ världen den är allt liten den! ;)

2011-05-26 @ 07:02:28
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0