Snart dax!! :0)

Yes it is! ;)) Om 3 1/2 dag till så är detta konceptet avslutat... O jag sitter och äter Princess tårta, o allt annat som jag vill ha.;P thihi^^

Kommit på nu (när jag gått igenom vissa bilder)

att jag får le på dom nästa poseringsbilderna

för
jag råkar visst bli så in i bomben koncentrerad

på att allt ska bli så bra som möjligt, blir lätt en

alvarlig min då.^^

/hihihi sorry then. ;/))


Gjort ett gympass redan (några timmar sen) ;)) Ett mage och vadpass, samt cardiopass med trampmaskinen och en omgång poserings-övning med. Felt veryyyy GOOD!! =O)) / ska övas in i det sista så det sitter.

Sen i går så var det helkroppspass så att säga, avdelat på 2-dagar. överdelen i går och underdelen i dag med mage.
Men blev ingen genomgång av benen idag utan det blev därför en genomgång av trampmaskinen ist. O det var faktiskt lite kul o känna den sortens bränna i lår o rumpa för en gångskull! :o))  

Som jag nämnde innan så körde jag poseringspass med i ett förbrännings syfte men och för övningens skull!!
Säger ba FUCK VAD SVETTIGT DE BLEV!! = den bästa förbärningscardion man kan göra ju... ;O))


Nu så här i det sista så tänkte jag dela med mig bilder av den sorts mat som jag ätit ett tag nu. Bilderna vart sparade så fint så tänkte använda alla nu innan jag kastar dom med.  Ya right thennn here it comes. =/)) 





Ps: de som inte fattar det så är det givetsvis protein-kött under salladen. ;)




Sao där ja. :O)) det här är då TKD- dieten. Lever på fett och protein. Finns många sorters ketodieter men denna vart en som innehöll mindre fett än vissa andra ketodieter.

Ps: denna ska man inte gå på länge, med rätta ord kroppen klarar inte av att gå på denna länge. Min tid på denna var/är 3 1/2 vecka med kostillskott till, olika vitaminer bl.a. En sak till, denna är sjuktttt hård så är man inte beredd på det så pröva den inte!! 



                    * Ni som inte gillar vad ni ser på MIN BLOGG har inte här inne o göra * 

Mm snart är min vandring på denna deffen avklarad, ska bli skönt men samtidigt lite lustigt. Ja gud ja, jag kommer någ ha så möt energi i mig så ja kommer klättra på vägar. hahaha! ;)
Tvungen o bjuda på ett *smile* med jue.. ^^
 

Se yaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0