Ojdå vad tiden den rullar på... Men med ett leende =0P

;PPPPP YESS babyyy!!!!!
Snart är skolavslutningen här... Och jag börjar jobba ist...  de ska bli väldigt spännande o se hur de funkar där borta. :)


 Ganska trött o samtidigt uppspelt på hur mycket som skall bli klar innan fredag och på fre, firar min
födelsedag på fre då vi ska till k-stad och kolla på vår vän Ola när han tävlar i fitness five på lör. :)

så kalaset fick bli på en fredag denna gång.. ;) syndare  vet ja! haha
Så i morgon dagen blir oxå stressig.... ska börja baka till kalaset då med... :)

*Bild bevis* på ett av mitt mellan mål i morgon, o resten av maten som skall ätas i morgon, you know, bara för att det deffen är slut så ät inte matdoningen slut.... ^.` men men snacka träning maybe..;))

I dag vilade jag från gymmet.. Vart däremot i skolan till 16.40 idag, sista rycket vet jag!! 

F*n vad back jag kände mig när jag kom tillbaks i måndags ( vart ledig förra veckan - tis, ons, tors, imed tävlingsfotona ju!! :) 

men de lungt.... fixarrrr sig... ^^ I morrn blir det rygggggggggggggslakt!!!!!  =0/)

 hell ya!!!! (gillar denna bilden) =0P / nee sängen kallar!!!!!!

Se ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0