Kasein-potten nerdrucken, och...^^

hihi, nyfiken!?
Sista målet nere nu och snart är gaddarna borstade med sen blir det sängen för att få nån sömn igen till ett ben o axelpass på morgonen innan plugg och praktik!!

Dagens gympass bestod av rygg!!
Dagens träning gick SKIT bra! :) faktiskt... Men titta;) jag sa ju det.... den lille gnutta energin som finns kvar är som bäst på morgonen just nu.

På eftermiddagen så blir det ett cardiopass i 60min typ, nån minut skillnad bara..^^
Tv tittande i huggsta hugg innan cardion men sen bar det ut igen!!

Skit nice!!! med all företagsekonomi som blev bokförd i dag.... Helt super, typ lite stolt över hur möt jag gjorde när jag kände hur kroppen och kraften bara ville lägga av... Men neheee ICKE då, vart fast besluten att göra några till. :)

Mmm, ser det inte gott ut!? :)) ligger nörfärs under salladen, o stekta äggulor med broccoli, is.bs och gurka!! Mm men det är faktiskt gott men synd bara att det inte är mer mättande och en redig carb måltid.. ;PP längtar!!!!!!!

Formen efter rygg passet känsdes jätte bra, lite bättre har det någ allt blivit. :) får vi se vad resultaten säger på vågen på lör!!

Se yaa!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0