Ja herre gud, ja!!

Dagen har varit hyfsad, med många goda nyheter och bra händelser så vart ett utav dom jobb, jag fick ett sommarjobb i dag som jag viljat ha.. :)) nere på Lagunen kommer arbeta med dementa.

I dag var det en längre lektion i företagsekonomi B, vi bokförde för fullt på datron. :)) Det gick väldigt bra i dag så jag är väldigt nöjd!!

Dagens pass bestod av ben och axlar, fick dock avsluta passet efter mitt benpass. :S Det blev helt enkelt för möt för mig... Körde så hårt på benpasset att jag blev helt slut!! med det menar hag helt fucked up, snurrig och syde. :S men nu mår jag bättre och benpasset blev något minnesvärt iaf... Aja nu ska jag/vi sova (mysa) ;)) för denna måndagen så byebye!!


Se yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0