Helt slut!...Men *viljan* säger allt!!

Kommer blir tufft!!
känner hur kroppen vill ge sig, känner hur sugen de ökar, känner speciellt hur styrkan den virkar sig men VILJAN den är där därför är jag fortfarande i gånga!!

Benpasset var mjölkigt i dag, men med svett och stön så blev det ett benpass av ren vilja!!! Fighter?? Yes I am!!!!
Så nära att vara klar nu så nu ska de tas i från alla hör av den styrka som finns kvar.....
Visste redan i morse att dagen skulle blir kämpig, så vart förberedd på att hålla huvudet högt!
Min älskade sambo var vid min sida på passet idag o hjälpte mig att puscha till gränsen.. Tack sweet!!

Ska blir väldigt spännande och se hur resultaten blir varje vecka nu och speciellt i slutet!!!
Hörde av min vän (byggaren Emilie) i dag, kul!! ;)) små bestämde att det (förhoppningsvis) skulle ske ett pass i hop i juni! ;P skit skoj....  Bor inte nära varandra längre så för köra när hon är här..



 yaya.. Have to go now so SE YA!!

Kommentarer
Postat av: Adam

Då har vi varit ganska jämna. Jag väger 69:)

Vad klarar du i bänk??

2011-05-03 @ 21:41:22
Postat av: Me, me, me;))

Aså ojdå de vart la inte mött!du är ingen byggare? I mitt fall är det oviktigt.

2011-05-04 @ 20:25:29
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Adam

Haha nä jag är ingen byggare. Jag är 176 cm och klarar ca 55 kg i bänk:)

2011-05-04 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0