Helgens hitte på o träning! :)

Träningen går skit bra just.... Energin har inte varit nådig så att säga.. fullfart o svettet pärlat sig! ;P nicee!!
Men i dag vart jag riktigt  trött så de blev en vilodag i dag. Men gör inget, hade inte hunnit till frya ändå vart inte hemma förrens efter fem hade så att säga full upp. :S  sen avrt det tvätt som skulll fixas hm... haha sån miss man kan göra i bl...
                Inte bara träning kläder inte.. ^^
Helgen var full i gånga. Började redan på ferdagen.-Kalas-firade mig. Stor kikka nu ju.. ;P Hela 24år!  de bästa åren enligt mig, nu börjar mitt underbara liv- med alla underbara!

På lördagen vart vi på fitness five i K-stad. Senare vart vi inne i stan o handlade lite .. ;) Jag fick en fin-fin bikini må jag säga! Gul o fin.

Nu Har det gått 1 vecka o fyra dagar sen fotodagen och de känns...  Speciellt på vågen;) hehe Nu väger jag hela 66kg! ;0 HAHA fluffig. NEE de har lagt sig ganska fördelat. ;)

Känner mig till och med stressad nu, Ont i ryggen av datastolen i skolan och vill nanna kudden men kände att fyra dagar ifrån bloggen är max. ;))



Min Fina halva var allt sprallig i lördags- min sambo då alltså.. ;P Kul när han får fnatt...men han ska ge f*n i o skrämmas.... :0 tror f*n att jag kommer dö av någon slags hjärtinfarkt - skrämslagen så att säga!! =S

Men gosig är han med i bland.. ;P


Pussas! <3 ^^

Ha de godast! :/)
Se yaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0