Härligt värre!!

I morgon bär det i väg till gymmet för lite posering i T-bikinin, sambon ska fota lite så ska vi kika o se och ändra om det behövs.... Ska bli kul o se vad vågen och mätningarna säger i morgon samt hur poseringarna ser ut i T-bikinin, spännande :))

Sen ska vi till K-stad för att inhandla en bikini till stranden i sommar. ^^ siktar in mig på en gul detta året men finns det ej så får vi tjecha vidare. ;) men hoppas på gul!! JAJA anywhy....

All spänning till D-dagen är väldigt påstridig.. :S vill bli så bra som jag kan bli, även om dieten inte gått som planerat från början... Haft otroliga humör svängningar i dag o lite i veckan, många känslor o skit som dyker upp så fort jag har lite *för möt ledighet*- typ betänke tid.... Ja ni vet, eller ni som inte vet så är jag en riktig *funderare,tänkare* så att nypa mig lite i armen får jag allt göra i bland.. ^^

Bjuder på lite mer Formbilder från förra veckan, i morgon får ni för denna helgen/veckan! :)





Yaya, dessa får räcka;)) om inte så får ni invänta morgondagen. HAHA aya well
Se yaa to morrow!!


Kommentarer
Postat av: Jannika

Känner du dig inte lite "manlig" ibland med så mycket muskler och det korta håret?

2011-05-16 @ 11:32:27
Postat av: Me, me, me;))

Va!! ^^ menar du alvar? e okej..Ne det gör jag verkligen inte. För det första så är jag ju inte stor och för det andra, jag passar ju så bra i det korta håret, varför ändra då!!? :)))

2011-05-16 @ 12:55:06
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0