Första passet efter dieten!! ;0)))

Herre j*vlar vad de gick undan i dag, både jag och honey-banny vart riktigt taggade!!! ;)
  hell ya baby!!  

Honey-banny släppte med loss! ;0)
Han ser helt galen ut, vet ja! ^^^

Får känna mig fram nu denna första veckan efter dieten så jag känner hur kroppen har/återhämtar sig. :)
Men aså ett sånt här styrkepass som jag hade nu i dag var jag ju inte beredd på att få!! HELT f*cked up-bra pass var det!!
Kände energin och musklerna de trivdes och energin spelade på hög nivå så att säga... :0)))))

Helt galet vad fotona blev bra och helt galet vad dålig jag blev av tömningen men med goda kontakter som har bra kunskap så fixade de med sig, de vart  på kvällen innan tävlingsfotona skulle tas som ja faktiskt trodde att jag skulle få lägga ner eller något i med hur dåligt jag måde....

Men som sagt de vände och på dagen efter kl, 10.00 Körde jag igång. ;))) helt galet vad kul och skönt och JAAA en massa tankar springer omkring under fototagningen!!!
GALET ROLIGT... ^^

Målet efter gymmet var:

Havrescones med kokta ägg, proteindrink, crunche ost,sylt, o lite grädde.
- Dricka: var mutli-brus med safto is!!
Yaa,=) riktig stadig måltid!!!!



/ Nu åter till helgens rabbalder... Vi vart både hos hans pappa och min mamma i helgen o gjorde lite ärenden. trevligt värre, fick se på honey-banny när han tvättade bilen... i linne. ;P 
 Vid hemkomst bestämde vi oss för de var dax att äta så vi valde kaffeplättor och havrescones på menyn, vilket jag gjorde;) medans han gjorde negerbullar. Ta en titt, vet ja! ;)
  
^.` go han är... sken upp när han kände lukten av nylagat!



/Dagens muskel grupp var eller ska jag kanske säga *muskelgrupper*- för i dag var det ingen vanlig ben dag utan byte, och körde både axlar-Fram o bak och biceps, mustigt värre. ;)
började men axlar fram sen baksidan och sist men inte ´minst biccornas tur.... ^^^



Bildkrig blev det denna gången ja *hehe* har ju så möt o visa och så möt o säga nu efter tävlingfotona/dietens slut så bilder finns det gott om nu, seni! ^^

Märks diffenitivt att jag börjat äta ordentligt igen... börjar känna mig starkk igen, och fluffig. ;P haha iaf energi på hög nivå!!!!!!  ; 0)

yaya, Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0