Ändrade planer!;)) och ett super-duper gympass!!^.`

Hallao,hallao!!! :/)))
Bilder tagna från formkollen i fredas morse innan tuppen vart uppe så att säga!! ;)
And Yaa, nu är det inte länge kvar... ;)
Formen kommer tyvärr inte uppnå i byggningsform men i fitnessform iaf... Bättre lycka nästa gång!!


Nu var det ett tag sen som jag la ut formbilder så nu bjöds det på några stycken. ^^

Min plan har blivit ändrad ännu en gång.
Blir lite tidigare än tänkt, v.20 så smäller det;)) då är fotografen bokad och brunfärgen är på, med tävlingsbikinin och antagligen torr i munen;) Domedagen kommen!!! Ska bli skönt och göra det sista nu och bli klarrrrr!!! :)))

Varit sjukt hajjdap hela dan i dag så gympasset gick sjukktt bra denna söndagen med!! Gör det oftast på söndagar. ^^ 
Nu är det bara denna veckan med sen är det att förberedda inför fotona, blir att vara ledig de sista dagarna v.20 för på Torsdag den 19/5 smäller det!!
Hoppas att bli av med lite mer fett denna veckan innan D-dagen bara... ville ju bli mycket mer hårdare men får nöja mig med lite mer nu bara. :S ;)) 
Men först så måste vi rulla förbi  v.19...Innan jag får njuta av v.20.. ^^ 
Aaa just det ja, de kommer bli bilder med tävlingsbikinin på nästa vecka, de ska bli spännande. ^^

Se ya!!!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0