Torsdags och fredags passet!!

Hallooo ja... =)) Internet har krabat här hemma nu igen så någon uppdatering har de ju inte kunnat blivit, eller något på internet överhuvudtaget förutom i skolan då...

Mm precis..Denna veckan ändrade jag på Torsdagspasset med Fredagspasset, byte plats på dom så att säga.. Så det blev ben och axlar i Torstas och rygg och mage på Fredan Ist, med Carola och sambon på the Nirtogym. =)) 
I Torsdas togs det ingen bild på träningen elle nåt sådant men det togs en parbild efter passet ist, lagt upp den med på fäjjan men tar den här med. =)

Hihihi. Har dock fullt upp med att titta in i karmeran ist för i speglen. ;P
/Men benpasset plus axelpasset blev väldigt fina... Väldigt bra med tryck och skön känsla! likey-likey...=)

SAO  då talar vi om i fredas då de blev ett rygg och magepass (som ja nämnt innan).
Vi var ju på Nitrogymmet i Karlshamn med Carola Stigsdotter. Det var ett härligt "möte" med många varma stunder, HAHA. Som vanligt när jag dyker upp på ett nytt gym så är ögonen mina helt inställda på att hitta alla (hantlar) så att säga - övningar, som då skall köras men som då kanske jag kan uppfattas som virrhöna, Hope not. ;) aneway Jag o Carola tog några posering foton i hop plus några bilder på mig när jag körde. 
  
 
Yaa!!!;)) här var det chins som gällde, blev tavo bilder på det. 

Carola hon körde också rygg men hon körde också lite annat som biceps, 

 Go girl!! ;))

Samtidigt som veckans alla pass har varit hyfsade så har det vart ett j*dra bekymmer med hungern i mellan åt, men ser det som ett positivt tecken...Så länge det inte går på överstyr!
Bilder på fromkoll blev det ju inte denna Fredan i med vi avslutade vår dag i Karlshamn, ist för ett tidigt morgonpass som vi burkar.... Apropå Nitro, skönt gym!!! =))

Lördag to day - likey-likey!! ^^

Go arm har hon!! ;))

Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0