Snart Lördag!!

Veckan har tagit mycket på psyket... Mm De har den, men vad är det som säger att jag ska sluta kämpa för det!!?? mmnja ne... Ingen men man måste ha något ljus också annars går det inte...

Det har varit mycket pluggande:men det är ju inget ovanligt de ju. ;)

Just nu så är jag dödstrött så blir någ mest bilder som bjuds på i dag(har ju ej skrivet vardag) så får återgärda det med bilder ist. Körde morgonpass i dag med min honey-banny (togs en par bild som visas påfäjjan med)
Men men klockan fem var man igånga med pulsen o svettet iaf. Efter innan vi begav oss så tog jag en bild (med kläder på) /^^

Körde (som vanligt) ben o triccor (alltid de på fre), efteråt gjordes formkoll!
Men innan jag bjuder på en bild där så sätter jag in en bild på min mage sen innan,den togs året 2009 innan jag var med i bodytidningens bild tävling bodyopen.


även min deppiga gnysta så fick sambon mig att lee iaf, (tack för honom) <3

Dagens mage.../Fick la hålla upp dom lite. ^^

Par fotot:

Lite potte nu sen natti natti!!!!!!

Se ya!!

Kommentarer
Postat av: anonym

Ska du bli en porrskådis med de där brösten?

2011-03-20 @ 13:36:10
Postat av: Me, me, me;))

Jamen jomen visst...Det är ju dit jag siktar!!

2011-03-20 @ 22:07:45
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Sammy

Vilka framsteg!



Inte sett dig på ett tag så det är imponerande skillnad det senaste halvåret. Såg att carola coachar oxå. Då kan det bli riktigt bra.

2011-03-28 @ 02:12:48
Postat av: Me, me, me;))

Aoo tack ska du ha... Alltid kul o höra sånt!=)

Carola har varit med på ett foto plus att jag tränat med henne men nej hon coachar mig inte.. ;))

2011-03-28 @ 20:52:39
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Sammy

Ok. Men ha öronen öppna när hon snackar för hon e duktig. Hon är grym posör oxå. Kan verkligen röra sig på scen.

2011-04-01 @ 22:49:05
Postat av: Me, me, me;))

Jodå vi träffas i bland, o de vet jag! ;) Känner du henne(Carola), detta är kanske inte den Sammy som ja tror att de är.. ?

2011-04-02 @ 19:08:23
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/
Postat av: Sammy

Japp, jag känner carola. jag är den sammy som är vän med din bror magnus. bodde i ivetofta förr på den tiden då man fortfarande bodde hemma.



jag tränar på nitro i karlshamn då jag har en del vänner där. har lärt att känna carola på den vägen sedan några år tillbaka.

2011-04-09 @ 15:49:45
Postat av: Me, me, me;))

jaha okej... Då var det ju inte riktigt den jag trode från början. Nja har har ett svagt minne på dit namn men inte möt mer. Ja okej, vad kul!

2011-04-14 @ 19:46:55
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0