Matt, men nöjd!! :/))

Yaa!! frukosten är nere o svettet har avtagit. ;))) det är ju bara cardio i dag, vilodag från styrkepasset kan behövas var riktigt energi lös på gårdagens gympass, kämpigt värre.

Men allt blev det ett extra leende när jag (vi) fick hem alla grejer från grosisten med i går - Fick ju min nya brallor!!!!!!!
=)))

Bestämde mig därför att inviga dom i dag på mitt cardiopass, vilket jag gjorde. Togs bilder som ska vissas nu med .. ^^




Alltså skit nöjd med dom det är jag!! =)))) Sitter som ett smäck, det är dragkedja nere vid vaderna ( vilket var förbaskat bra annars hade jag någ inte fått på dom) ^^


HIHi Vilken liten skit jag ser ut att va med mössa på.^^
 Som ni märker så blir det mest bilder i dag, tror dock att ni inte har något emot det. ;)))

Och slutligen *dagens mage*


Got to go now so Se YAa!!! =)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0