lustig onsda... men än dao... ^.`

Att köra kardio med träningsvärk kan vara lite jobbigt men det gjorde inte så ajaj idag så cardion gjordes iaf smärtfritt,HAHA men missförstå mig nu inte... För träningsvärk de har jag!^.` efteråt som vanligt så blev det några (snurr) poserings övning, i fem min typ o sen var jag dyngblöt och utsvullten så duschen gick ovanligt snabb sen blev det frukost!!!! NomNomNom;P

Aaa och som jag sa att min lärare sa i går (skrev de på fäjjan) så fick jag ta o lugna ner mig nu så ingen lektion var det idag... Men tråkigt värre i dag var det att sitta o plugga hemma,:/ Prov på fredag så de har gjorts i dag med men möt o skriva ner ännu. Sötsugen som f*n har jag varit i dag sao jobbigt värre... (Snart Lörda)!!

Men jag har gjort en liten fiffiluris^^ så som att färgat hårt mitt. =) de blev-rött, intensiv mörk rött. Inte klippt mig än men det görs antagligen på lörda. =)) Blir snyggare dao... lägger upp någre tramse bilder på mig o håret. HAHA obsevera att jag inga produkter har i hårt, Jag har ett ganska platt hår då... hm.... =))






Hell ya Ja e grym or not ellor jooo...HAHAHA!^^

Se ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0