Ja herre j*vlar vad ja gissade rätt i dag!! ;P

Äj Äj ÄJJJJ!=)) haha ajemen jag önskade ju går att detta speciellt (bröst passet) men även magträningen skulle gå bra i dag och vilken grej... Bröst passet för en gångskull (på väldigt länge) skulle susa förbi med ett skönt leende och en skönt känsla, och det blev faktiskt precis som önskat!! =))) snackade om förra veckan att det var något konstigt som uppfann sig på bröstpasset, typ ingen bra känsla och kände mig ovanligt klen och fick då kämpa mig igenom passet. Men inte idag så på det säger jag ba... HELL YA!! ;))

Dagen har beståt av många händelser och allt som var planerat att göra blev gjort... Fint de!!
Med andra ord absolut inget o klaga på, fick desutom veta att jag har en extra "fot in" på ett sommarjobb som ja vill ha. Aww så skönt och kul om jag skulle få det!

Åter till träningen... Kört tunga gympass nu de senaste veckorna som jag nämn innan så först vart det 6:or i tvao veckor och nu är det 4-or i tvao veckor eller naj i en vecka..

Tror jag, Ahha de får jag kolla upp, palla inte nu. Hur som helst att bara köra 4:or är faktiskt väldigt påfrestande samtidigt som gympassen går väldigt mycket fortare än vanligt vilket kan vara både bra o dåligt. Det som är bra är dock att passet går fortare (om man tycker det är bra)och det negativa är att man måste pang på att direkt. Därför får man eller "jag" är extra noga med uppvärmingen när jag skall köra tunga pass så inget trasar sönder. :S 
Men ingen risk, alltid noga med sådant. ^^

Tog ingen bild i dag, kanske jag borde gjort i med det gick BRA... Men nähä då, jag vart för upptagen med att peppa och fokuser mig på vad jag skulle utföra. Sambon frågade iaf om jag skulle men ja neckade nej och återgick. TAGGAD eller vad. =))
/Men o andra sidan så får ja ju lägga upp någon bild idag iaf för att jag hoppade det i går.
  

så de fick bli en söndags bild och i och med ja körde  bröst så fick det ju bli en side chest bild! ^.`
Maten efter träningen bestog av kyckling, bulgur, majonäs och broccoli...

/Se ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0