Helgens sista pass, inväntar en ny vecka.:)

Helgens fineser = bra, goda, och fina. Med andra ord så nämnde jag alla tre dagarna från Fre till Sön (i dag).=) Fredagens avslut var väldigt bra. Lördagens dag var mycket god samt (lovely). =))  Och då i dag, Sönda = fin dag med både sol och ett bra gympass. So I likey-like it very much. ^^

Körde AXLAR OCH BICEPS =
Mini muskelpass, med det menar jag att det är två mindre muskel grupper än om man hade kört ben vilket är en väldigt mycket mer påfrestande del att köra. Men mitt AXELPASS OCH BICEPSPASS kändes lite tunga till en början (under uppv) men som ändrades när jag väl var uppvärmd, very pleased. =))

Försökte ge honey lite "bra energi" så att säga, alla har ju sina ups and downs... Just när man har sina (downs) så är det väldigt svårt att verkligen ta sig igenom dagen, och ännu värre ta sig igenom träningen... Just när man känner att varför ska jag göra det här!? när det ändå inte uppskattas eller känns bra över huvudtaget... Varför ska jag plåga mig själv dagut och dagin? när allting annat bara känns nerför... Ja som sagt jag kan hålla på här hur länge som helst med olika tankar som flyger förbi i sin (down) days. MEN nej det tänker jag dock då inte göra, ville ba klar göra att alla har vi våra ups and downs days oavsett hur flitig och aktiv man är i livet.

Men just nu är det en bra dag för mig så någon deppiga gymdag har det inte varit i dag, kanske nästa vecka?? Nee I hope not!!

HAHA kan inte säga att denna bild var något underverk men men. ^^

Favo bild med Carola!

Se ya!!=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0