Helgen överstökad, =)nya vecka here I come!!

YES precis som de står fast menat med positiv verkan dock. ;))
Jag skriv inte i går för dagen passet gick inte som planerat, o denna plåga jag har med min handled... :(((

Äter tabletter, eller har tabletter som skall hjälpa handen men nu är det så att jag kan ju inte äta dessa tabletter för att jag har astma, o dom försämrar luftrören. :/ Tagit fulldos nu i två dagar vilket jag fick lida för i går. Trode ett tag att jag skulle få åka in till aukuten men det ordnade sig. Men i och med jag inte kunde ta fullsatt dos så fick jag problem underpasset, därför blev det inget skirvande igår. 

Aja... Det är iaf så j*vla tragiskt detta!!!! Men jag kör på så gott jag kan, får ju antagligen köra lite annat om jag får ont under vissa övn men köra hårt och göra det bästa av situationen det skall jag!=))))  Hell ya!!

Men helgen den har varit helt super,, var på ett stålande humör i Lördes så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. =)) Fattades bara bara Kristoffer! <3

Ne frukosten måste ner nu så nu måste jag avrunda detta. ;)) Men livet är som en berg o dalbana kvinnor o män så är det i bland,  i bland får man allt bita ihop lite hårdare!!! Planen min har förändrats lite men mitt mål är som vanligt, ba lite motgångar nu för tillfälligt. 

Fixar lite gymbildr i dag, I think. ^^
Have a nice day everyone- Se ya!!!! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0