F*n vad mat är gottttttt! ;P

Mat, mat mat = hungrig i dag... HAHA med andra ord i dag har jag varit hungrig... Jag har fått känna på en riktig hunger, mer än förra gången vilket har varit lite segt men samtidigt som ja ser det som ett mycket bra tecken, så att säga något i kroppen reagerar. Förhoppningsvis till nåt bra typ som mer resultat maybe?? de hade inte varit dumt iaf...=))

Annars har det vatt en bra Månda tycker jag... Eller ja en helt vanlig Månda, med ett "godkänt" på;))
Passet var å andra sedan möt bättre än " bra" iaf med andra ord ett riktigt fint benpass och ett riktigt fint axel pass blev de ju allt!  O hell Yaa.... Vad super duper glad jag är för det!!! =/))

Gjorde nytt PB i dag med and I likey-like it.^^

Och en annan härlig sak är att jag(vi) fick hem våra efterlängtade grejer från gymgrosisten to day!!!

 =)))) Nice!!

Hade kollat fel på träningschemat o sa innan att det var 1 veckas tunga reps men så var det ju inte utan det skulle vara så i 2veckor så det var åter fyror som gällde to day to.  Vilket var gött för då fick jag ju pressa gränserna i dag med (även om jag föredrar fler reps) ^^

 
Beredd på att köra; Viktplatta lyft framför!!!
/ Ps: längtar tills jag får testa grejerna i morgon så de bara skriker om att.. ;P
Sao de var la allt för to day!!

 Se yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0