Dunder förkyld, men pigg för vardagliga sysslor med lite värktabletter o hals,t.!

Kommer Faktisk inte riktigt i håg när jag bloggade sist men det var iaf någre dagar sen... Har inte haft lust eller ork till något annat än det nödvändiga...  Både jag o sambon blev ungefär krasliga samtidigt men mitt sitter dock i och drygar sig... :7

Vart hemma från skolan en dag nu i veckan för att vila upp mig, kände mig bättre desto mer timmarna gick så jag rullade på med vardagen som vanligt... Dagen efter blev det värre och där i från har det bara gått neråt men jag är fortfarande inte så pass att jag är sängliggande eller något utan mest snörvlig och hes samt väldigt tung i huvudet.. :S

Togs inga bilder nu i veckan och inte någre i dag heller, men det behövs la inte varje gång. ärligt så hade jag ingen som heslt lust heller, frös tilloch med när luvtröjan skulle av i dag underpasset.. Brr... Ja något är det som yrrar omkring i kroppen... Men i vilket fall som helst så blev passet mycket bättre än ja trot, men kände mig slö i kroppen vid "drag"- så att säga.

Aaw o min "fina" han var så trött i början av passet i dag så jag trode faktiskt att jag skulle be han o gå hem från gymmet, för det är nästan för plågsamt att se "en" så slagen... Men... HAPPY- blev jag och (han) för hans energin den hittade tillbaka till honom.<<<<<<<<<3/ som konstigt någ hade dött ett tag... Kroppens konstiga test...

 Söndagens pass(bild)!

/ I morgon är det två pass som gäller som vanligt, cardio o gympass...
Förhoppningsvis så vaknar jag utvilad med den förkyldning som jag har o vandrar bort tilll gymmet för att utföra ett cardiopass, och att inte förkyldningen har blivit värre:S Inte värre please, I hope!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0