Dagen har gått fort i dag, almost to fast!!

Dagen, eller Lördagen börjades med morgon cardio,

Bilden den talar om hur mitt humör vart denna morgon... Happy och sprallig!

hade Sambon mp3:a denna gången för att veta att det kommer va musik hela vägen och inte en massa snack i mellan åt som det då är på radion för det mesta, en sak till tror ni inte att batterierna dog, men det gjorde dom ungefär precis när jag vart klar så de gjorde inget...^.`

Senare blev det en dunder frukost efter att ståt o lagat den goda frukosten till oss båda. Nomnomnom! ^^
Kvällens rabalder blev med honey-banny, Ervin o Emma. Super trevligt var det iaf. =)
Jag och Kristoffer har snart vatt tillsammans i 5 år (herregud) vad tiden den går fort när man trivs i hop.<3

Tänke bara nämna dagens pass i dag och inte rabbla om de olika övningarna eller något utan jag låter några bilder få tala för sig själv i dag, men dagens pass betod av (som vanligt) baksida axlar och biceps (ett bra tryck) även om all fokus inte var där i dag så var det ett OK gympass, men ett ännu bättre bilderpass....^^

 


 Vilken hemsk näsa jag får där HAHAHA bara för att blodet det försvann därifrån.^^


Han är så fin...Min finaste! <3
Dax för att inviga natten med en kasein-potte!
Se yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0