Baksida axlar plus biccorna. =)

Nu har jag fått tillbaka min energi-snart fullladdad till en ny vecka!!!
Kändes som om jag fått en riktigt nyspark i rööva nu så det är bara o kämpa vidare till målet är här, i juni så smäller det..=O;))

Super laddar för att trycka ut en tia i repsen i peckdecken!!

Fått nya saker i upplägget nu och framför allt så får jag kötta min VADER igen...Nice!!


Här fräser vi sönder biccorna i biceps curl med z-stången!!!!!

En fredags bild från formkollen pao en av mina delar som syns lite försiktigt. ^^

Men jag lovar... Jag är en fighter och en fighter blir bara bättre och bättre!!
Avslutar denna söndan med att säga, fullfölj din dröm o vik inte undan för något... =))
 
Se yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0