Uppdatering då.. ^^

Japp... några dagar sen jag skrev något nu, Började mitt sommarjobb nu i Söndas med ett kvs-pass och så har det hoppat från dag till kvsjobb nu tills i dag. Så träning har jag ju fått lägga ut eller in;) när tiden har passat så att säga.

Tyvärr så har ju då bloggen fått vänta lite...

Men träning har absolut inte fått lida för de inte. =D tvärtom, jag har ju fått testa olika tider att träna på vilket kan vara lite nyttigt ´så man vet och känner vilken tid på dygnet man är som mest laddad till att göra gympasset till de bästa! ;) fint de...

Men sen är det ju så att man i bland får träna när man kan helt enkelt och då göra de bästa av situationen. :)

Sist ja var på gymmet och tog foto med, vart ju på benpasset i måndag så de får vi ju utnyttja nu ju, vetjag! ^.`

fint de gick det...Minns fortfarande den fina känslan av styrka och den ordentliga svetten som rann och var färdig med det med ett stort leende, så kan ju bara avsluta det med att benpasset den dagen höjde upp min dag!!! =D





I dag bestod gympasset av pecsen(tuttarna kördes sönder) och den lille magen. HAHA ^^

Min sambo och jag tränade faktiskt samtidigt i dag... slutatde vid 16.oo idag så vart på gymmet lite

senare i dag... träningen läggs antinningen på morgonen eller på eftermiddagen- ^.`

Togs ingen bilder i dag men de dyker upp nån till innan helgen slut vet jag! ;D


Se ya!!=DDDD;DDD

Kommentarer
Postat av: sammy

såg dig promenera längs tiansvägen i lördags (tror det va lördag iaf) och en sak är säker. de har nog tänkt på dig när de gjorde dom byxorna. riktigt bra ass och lårsvep. (komplimangen är högst professionellt och inte menat som någon sliskig raggningsreplik då jag har en vacker dam jag inte vill byta bort och du har en karl.)



Det är iaf riktigt bra ben och röv för att va så hård i kroppen för övrigt. det brukar bli för tunt nedtill på damer som har din hårdhet annars.

2011-07-03 @ 12:03:02
Postat av: Bodypalace

cool frilla ;)

2011-07-03 @ 12:32:18
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: me,me,me, =)

Ingenfara Sammy, tackar!!

och tack du den andra med..

2011-07-09 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0