Pallade knappt först men sen flög jag fram!! ;D

HAHA!!! AAA precis.... ;D som de låter,
Pallade först inte gå upp från sängen i dag.

Ställde faktiskt klockan i dag -tvättid (gör oftast inte det på helgen) på Kl.7.00 Vaknade men Klockan var ju tamed f*n 3-kvart mer ju..
Alltså kvart i åtta! ;D hade inte hört klockan... Händer inte ofta det! ;)


Men men .... Pallade mig upp och kläde på mig, slängde in tvätten. Drog i mig lite fettförbrännande preparat, fall-ifall de ville förbrännas under min promenix. ;D



ätit frukost.... Tjechar tv:en o bloggar. :D
Vädret är fint, o soligt så funderar på att lägga mig ute i solen innan ja duschar-palla inte duscha 2:gånger, svettas ju som f*n vid stekning med ju.. Vet ja!! ^^

Systern går sin bal i dag vid 15.00, de blir att förbereda inför det.. 
 Nepp ha de fint i solen!! -de ska jag!! =D


 Mitt hjärta Och jag mitt flum....
Se yaa!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0