Ledig dag = behövdes!! ;D

Både ledig (vilar) från gymmet och från jobbet i dag. Härligt värre!!

Min kropp hade inte orkat mer kändes det som efter min promenix innan frukosten i dag, aaa jag vet. ;D

En del blir förvirrad när jag kör cardio innan frukost i bl.a. för de tror att jag dietar men NEJ inte igen nu på ett tag till iaf. ;D

Kan förklara... Ja kör promenix i bla.a för att öka ämnesomsättningen o förbräningen underdagen, och då i bl.a. för att komromissa med att överdriva mer i kalorieintaget. ;P  

Eller tvärtom, ätit mer o vill kicka igen systemet igen...Bra grejer;D fast man kan ju inte undgå ökning från fett helt ändå utan bara minimera risken...Bra grejer det!! ;D


Inga problem med gympasset igår på muskelfronten men trött var jag ju efter arbetsdagarna(knappt ingen sömn från måndag natten inte)
men passet blev väldigt bra ändå... ;D



Men jag säger ju bara det.. :// FY FAENN!! vad frustrerande det är när man är så trött o bara vill, aa inte göra någoting utan bara ligga o dra sig i sängen framför tv....Oså kan man inte det för.... 


att jag inte är helt avslappnad..:S Pågrund av rastlösheten. Som antagligen sitter i huvudet för kroppen säger inte möt just  nu.. Hmm.. Mmmmm mycket skumt... :S

Gick igenom lite bilder som ja lagt upp fäjjan innan bl.a. tjechade jag upp bilder från
*efter tävlingsfotona var tagna* - Säger ju bara det... My Gad... =O
vad brun o fin man kan va. ;DD älskar tävlinngsfärgen på aså.;P

Vikten är ju som tyngst nu med. Blek och tyngre var det här ja... hahaha :S Ooo neeejj, inte bara muskler... ;P
Mmmmen MEN för hoppningvis lite. ;P

Blir faktiskt lite kluven när folk säger (om jag säger att ja är som tyngst nu) att *men de är ju ingen skillnad eller du ser ju likadan ut* :// hm.. oo nej !! 

                                     
                       *Vänta ska ni få se.... bilder here it comes! ;D*

61kg då, nu 66kg, alltså 5kg ökning.


denna sista bild är från en lördag, svullat godis som faennnn!! ;D

Japp, trodde faktiskt att jag hade tagit mer biler på min form nu men neee, ;S
haha inte lika roligt då.... ^^ Men tror man kan se skillnad på dessa med. ^^


 ;D
Se yaa!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker du har otroligt fin form, de där 5kg gör bara gott... framför allt i gymmet ska du se!:)

Kram

2011-06-15 @ 18:35:57
URL: http://www.gymguiden.com/blog.php?blogger=3
Postat av: Me, me, me;))

hajj Erika!! kul o höra av dig o att du tittar in! ;) aww tack ska du ha. =D jee eller hur, försöker tänka så med... Vilket är mycket sant att de gör. :D

Kramar!

2011-06-16 @ 22:14:20
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0