170kg nertryckt i sittsen! ;Pp

De ni.... ^^ i benpressen så maxade jag på 170kg med sambons hjälp, vill säga... Han tryckte ner mig i sittsen för min rumpa vill inte vara kvar i sittsen, den inte..

Visst f*n kan jag köra den viken utan att bli nertryckt men inte lika många reps och inte lika bra hållning och tryck!! ;PP


Balansen i knäböj med fristång är nästan ett problemfritt område.... ;D
Styrkan i min små ben (lår) har kommit upp sig en bit nu så jag är väldigt nöjd med det... Så länge...;D

Grymt par foto: at him... ;D


Tjecha in hans armar... =P gymrt snyggt!!
Och MINI jag, benpass = tajta brallor och en slibbig T shirt!! =D


/Vilket J*vla VÄDERRRRR de har vatt i dag.... :S HAHA men men jag har vatt inom hus på dagen (jobbelijobbat) så då kan det var hur hemskt väder som helst.... ;P

Regnat hade dock inte slutat upphöra när jag skulle him så de var på med luvan och bara marchera hemåt med ett leende.... ^^

 ;PPPPPPPPPP

Nu är jag ledig från jobbet fram till Lördagen, Sen jobbar de fram tills augusti! ;D
Jobbar som vårdbiträde med dementa... O där är det alltid livat.. ^^

så då avrundar vi de hela nu då... Benen är gele och vikten var på topp så aa passet får ett okej! =D
Jobbedagen kändes ok så det får med ett plus i kanten så aa allt är topp....

Ha de bäst...;D
Se yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0