Vilken energi!! ;D

Körde ett gympass vid halvåtta i morse(ledig från jobbet idag)-jobbat hela helgen så en dag ledig är skönt... Passade då på att inviga dagen med ett styrkepass innan frukosten, som bestod av axlar-fram och bak. :D


Måndagar betyder ben på schemat... men de fick vila i dag för träningsvärken sitter fortfarande i!! ;))


Och fyy fabian vad taggad jag vart!!!

Helt sannslöst vad bra gympassen har gått på sistonde...
Och i dag var det absolut inget undantag inte.... ^^



aaaa haha nee jag vet inte vad jag mer ska tillägga idag utan att med en förvånande

min *fortfarande* för min häpnand när det gäller mitt super gympass-energin dag,
att jag är så sjukt laddad under HELA passet är INTE vardag de händer!! =DD


Skulle lagt upp nån bild med nu men bloggen vill/kände inte för att ta emot den så de får bli ett
blogg inlägg utan bild dååå. ^.`


Jobbet kallar i morgon´och fram till fre, men jag är ledig lördag och Söndag denna helgen!! ^^




Se ya!!! ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0