Var ska man börja?!;O

MMmhmm vart ska man börja nånstans... I med träningen är på första lista i livet och här. ;)) så får jag la börja med det då. ;)

Såg att min sambo hade lagt ut bilder från *sin* förändring, från smal till fit... Så där i från fick jag min ide att göra det samma! :D



Så jag tänkte att jag lägger först ut lite bilder på mig då jag väger 50-52kg, sen etferföljer bilder på mig i nuläget, vid vikt 70,4kg!


tyvärr är inte bilden/bilderna de skarpaste för att de är tagna från fotoalbumet!

Axlarna var faktiskt lite tunna då... Fortfarande inte grova men möt bättre nu!

=DD Yeahh! Latchade lite... Hade någ lite tråkigt.. ;P

Japp, det är en cigg i som jag har  trutten med.. ;) Men nu är jag rökfri sen mer än 1år sedan! :D
Hade mitt tunna långa hår där med...

Nu! :)



HAHA precingen som sticker ut, tungan.. ^^

dessa var tagna i dag. Efter min Powerwalk-sprang lite med idag men det var mer för att åskan och regnet vart över mig.... ;PP



Nu ska vi till affären o handla gottis till Lördagsfilmen or something! =P
Se yaa!! :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mycket bättre nu! =) Snyggt!

2011-08-20 @ 14:22:53
URL: http://muumi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0