Satan i gata!!! =DP

Fy in i gatan vilket härligt gympass, som bestod av ryggafan^^-och baksida axlar... HEPPHEPP!! 

 
;P fucking ya!!

Jobbade dagen idag med så kameran vart hemma ännu en dag... så de får bli lite matbilder medans de blir snack om träningen!!

/Okej...
Trode inte att rygg o bak,s-axlatr skulle bli rekord bra... Men satans vad underbart pass de blev!!!! hard and heavy! ;D

2: helt nya PB i 2.olika övningar! ;) nehe då... Inga ettor eller tvåer, utan 4-6 i repsen de var det... ;P
I marklyft vart det nytt personbästa-som ja reppade på. :)

Aaa precis kanske ska tillägga med att jag har inte kört de på hur länge som helst för att ben eller träningsvärken från benpasset har ju för FANKEN krockat hela tin! 

Men nu så... :D

reppade upp mig i vikterna, kände av någa så att allt skulle va lungt och beredda oss*mig* på att de vart tungt pass och inget mjölk syrepass som skulle köttas... ;P

Pb i hantel rodd, skröt i nåt av mina bloggar för ett lite tag sen att jag snart vart på 40kghantlarna, då vart jag på typ 37kg...nu 40kg!!!!!!!!!! 

fvegbebgerjhjkth=finns inte ord för den underbara känsla jag fick under hela gympasset när mina nya Pb:n var tagna!!! HELL YA!!!! =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

75KG I Marklyft.3set 4-6i repsen
40kg hantelrodd. 3set 46 i repsen


Ris,kycklinglår,stekta ägg, plus morötter plus ett äpple! ;P

nee fy FANN! Jag är så helt jävla trötter och somna snart på databordet! ^^

Se ya!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0