Pecsen och triccor slaktades i morse!! ;D



Då har man gymmat, ätit, duschat-gjort vid sig, och åter ätit, lagat lite mat o nu bloggas det sen lite senare är det dax för att jobba kvällen igen. så är la hemma lite över tio ikväll sen på att igen i morgonbitti. 

Jaja återtill passet!! =D
Som vart helt super i dag med förutom att jag råkade göra en så häran *dum tabbe* igen...:S

Ni förstår jag tränade ju axlarna ist för benen i går, så passde på att ta både bak och framsida axlar igår..

MEN... haha det vart kanske inte så j*dra bra imed i dag var det duddisarna på listan (pecsen)- vilken innbär att om man tränat axlarna dagen innan så är man ganska trött i dom ju...Och de påverkar ju bröstpasset.

Men men både pecsen och triccornas pass gick väldigt bra ändå i dag! =)P
så de gjorde inte så himmla möt att axlarna kändes öma osåvidare nu när jag kör hög reps. Men piiii för mig om det hade varit tung reps för då hade jag nock fått ändra om lite...



hehe;P Ya well have good one... day or evening!! =D

Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0